Sidor

fredag 9 januari 2009

Piece (peace) of cake

Det är så genomskinligt att jag snart lägger mig på golvet i ett enda stort skrattanfall. Jag kan berätta att den numera råder vapenvila mellan mig och Mr X. Efter att jag inte svarat på hans sms (kom igen jag orkar inte svara på vad jag sysslar med varannan timme) hämnades han genom att inte svara på vår ständigt pågående Facebook-diskussion. Hum tänkte jag, det här är ganska obvious? Så kände jag mig på så himmla bra och glatt humör att jag skickade iväg ett sms till honom. Genast började Mr X tro att vi ska förlova oss inom en snar framtid och bombade mig med sms och svarade på Facebook mer än ivrigt. Det är så...roligt. Underhållande idiotism från den be-kukade delen av befolkningen är alltid lika rolig och jag är nog ganska elak som tycker det här är kul men, ett gott skratt förlänger livet. Varför är killar en piece of cake att tolka på alla plan, vart tog mystiken vägen? Mystiken är dödare som aldrig förr.

Inga kommentarer: