Sidor

lördag 14 mars 2009

Vart tog privatlivet vägen..

Privatliv, vadå? Finns det? Har vi inte redan tappat bort det nån gång för ett bra tag sedan när vi några sekunder efter Britney's sammanbrott fick se skalliga bilder på samma primadonna? Jag undrar. Vart går gränsen egentligen? Med dagens teknologi...ingenstans! Sen behövs det bara lite små kinky sinnen för att skapa vårt privatliv, vi kanske inte ens har blottat muffen när vi klev ur en limmo liksom, eller så har vi. Varför är folk så jävla intresserade av andras liv då? Är vi inte nöjda med våra egna så vi måste space:a upp det med andras? Fan va sorligt. Jag kan inte förneka att jag såg första avsnittet av Den rätte för Rosing, fy skäms på mig. Och idag får jag bevittna gårdagskvällens bravader på facebook utan att kunna försvara mig mera än med en "untagg". Bless it!

Ingen däckar odokumenterat.

Inga kommentarer: